
e-Szafa - Wszystkie twoje dokumenty w jednym miejscu
e-Szafa to jeden z modułów systemu Expert.Legal, który umożliwi Ci bezpieczne zapisywanie i przechowywanie dokumentów wygenerowanych przy użyciu naszego kreatora dokumentów. e-Szafa pozwala również na łatwe i szybkie uzyskanie dostępu online do dokumentów za pomocą telefonu, tabletu lub komputera. Twoje dokumenty są zatem bezpieczne i dostępne w jednym miejscu na wyciągnięcie ręki. e-Szafa jest prosta i intuicyjna. Dokumenty pogrupowane są w oparciu o etapy ich powstawania i dzielą się na następujące kategorie:
- - szkice
- - gotowe dokumenty / dokumenty wygenerowane
- - dokumenty w trakcie podpisywania
- - dokumenty podpisane
- - dokumenty anulowane
Przy każdej kategorii znajduje się dodatkowo aktualna informacja o ilości dokumentów przypisanych do danej kategorii.
Dzięki e-Szafie systemu Expert.Legal nie musisz już tracić czasu na przeszukiwanie szafy w celu odnalezienia jednego dokumentu bądź sprawdzenia czy dokument został podpisany. Dokumenty wygenerowane w systemie Expert.Legal masz w jednym miejscu, do którego dostęp uzyskasz online bez konieczności bycia w biurze czy w domu. Jeżeli dokument ma również zostać lub został podpisany przy wykorzystaniu systemu Expert.Legal w równie łatwy sposób sprawdzisz status podpisów (np. czy druga strona umowy złożyła już swój podpis), jednym kliknięciem możesz wysłać do kontrahenta przypomnienie o oczekiwaniu na jego podpis, jak również sprawdzisz kiedy dana osoba złożyła swój podpis.
Spokojnie, nie musisz się też martwić o bezpieczeństwo swoich dokumentów. Na naszych serwerach dokumenty są szyfrowane w taki sposób, że jedynie użytkownik ma do nich dostęp, a osoba która nawet w sposób postronny dostałaby się do bazy danych nie będzie w stanie odczytać treści przechowywanych tam dokumentów. Niezależnie jednak od wszystkiego, sposób zabezpieczenia zarówno baz danych, dostępu do nich oraz sposoby transferu danych, zapewniają naszemu systemowi bardzo wysokie standardy w zakresie bezpieczeństwa. Więcej o bezpieczeństwie systemu Expert.Legal możesz dowiedzieć się tutaj.
Opinie naszych klientów
Zajmuję się kadrami od wielu lat. Kiedyś do prawnika chodziło się, aby uzyskać informację o przepisach czy konsekwencjach prawnych, dzisiaj w dobie Internetu wszelkie informacje także te prawne, są powszechnie dostępne, choć wśród wielu informacji czasem trudno znaleźć tą właściwą. Dlatego wzory dokumentów przygotowane przez profesjonalistów, z których mogą korzystać specjaliści z kadr są świetnym rozwiązaniem
specjalista ds. kadr | duże przedsiębiorstwoNasza spółka realizuje dużą ilość kontraktów, dodatkowo mamy rozbudowany dział HR. Do tej pory nie korzystaliśmy z kompleksowego rozwiązania w zakresie tworzenie i archiwizowania dokumentów. Co prawda na co dzień korzystamy z usług kancelarii prawnej, która nas wspiera, jednak chcielibyśmy mieć własne „archiwum” ze stałym dostępem do wzorów dokumentów kadrowych i jednocześnie mieć możliwość zdalnego zawierania naszych umów ze wszystkimi kontrahentami
manager w przedsiębiorstwie produkcyjnym | branża przemysłowaKreator dokumentów, gdzie będę mógł stworzyć zindywidualizowaną, dopasowaną do moich potrzeb umowę, na wzorze przygotowanym przez specjalistów, bardzo pomoże mi w prowadzeniu biznesu.
freelancer | branża graficznaPandemia sprawiła, że świat jeszcze przyspieszył, a wiele osób przekonało się do komunikacji i prowadzenia biznesu na odległość. Możliwość wykreowania umowy według moich potrzeb i korzystając z wyjaśnień eksperta, który mnie prowadzi przy jej wypełnianiu pozwala mi się czuć pewnie, ale również błyskawicznie zawierać umowy poprzez ich podpisanie elektronicznym podpisem wraz z moim kontrahentem
przedsiębiorca | branża usługowa
Bezpieczeństwo
Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa naszych Klientów, ich dokumentów oraz przetwarzanych danych, w tym danych osobowych. Dlatego też system Expert.Legal został zaprojektowany z uwzględnieniem wdrożenia zabezpieczeń na wysokim poziomie. Komunikacja pomiędzy poszczególnymi warstwami aplikacji oraz z Klientem docelowym jest szyfrowana.
Uzyskanie dostępu do swoich danych wymaga zalogowania się przez użytkownika na swoje konto za pomocą loginu i hasła oraz dodatkowego uwierzytelnienia, które odbywa się poprzez tokenizację. System wymusza posługiwanie się bezpiecznym hasłem, tj. o określonej minimalnej długości oraz zawarciu w nim znaków różnego rodzaju.
Hasła są dodatkowo zapisywane w formie zakodowanej, dzięki czemu są dodatkowo chronione. Strona internetowa, na której znajduje się aplikacja Expert.Legal została również zabezpieczona protokołem SSL, dzięki czemu połączenie pomiędzy przeglądarką internetową, a serwerem na którym znajduje się strona internetowa, jest szyfrowane i bezpieczne. Co najważniejsze, dokumenty przechowywane na serwerach systemu Expert.Legal pozostają zaszyfrowane.

Certyfikowane serwery
Serwery, z których korzysta system Expert.Legal posiadają certyfikaty ISO/IEC:
27001:2013 – certyfikat potwierdzający stosowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
27017:2015 – certyfikat potwierdzający stosowanie zabezpieczeń podnoszących poziom bezpieczeństwa usług w chmurze
27018:2019 – certyfikat potwierdzający stosowanie kodeksu postępowania w zakresie ochrony informacji umożliwiających identyfikację osób w chmurach publicznych
27701 – certyfikat potwierdzający stosowanie wymagań i wytycznych dotyczących ustanawiania, wdrażania, utrzymywania i doskonalenia systemu zarządzania informacją o prywatności w formie rozszerzenia ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27002 dla zarządzania prywatnością
CSA STAR – certyfikat potwierdzający funkcjonowanie systemu zapewniającego bezpieczeństwo danych w chmurze obliczeniowej.